Hogyan kereshetek?
A főoldalon található keresőben kereshetek Cégnévre, Tevékenységre, Termékre/Márkára is. Mindig a megfelelő fülre kattintva már 2 karakter után listázza a találatokat.
Hogyan kereshetek egy településen belül?
A főoldalon található keresőben a Helység ablakba írva a település nevét. Ezt a keresést lehet kombinálni tevékenységgel, cég nevével, akár termékre vagy márkára kereséssel is.
Hogyan adhatok fel hirdetést online?
A főoldalon található regisztráción keresztül. Az ingyenes regisztrációnál szükséges megadni a cége adatait és tevékenységét, hogy szerkesztőségünk rögzíteni tudja rendszerünkben.
A teljes regisztrációt kérő ügyfeleknek üzletkötőink jeleznek vissza, segítve Önt és cégét a legmegfelelőbb csomag kiválasztásában és hirdetése elkészítésében.
Mit tegyek, ha adataim hibásan szerepelnek?
Amennyiben adataiban hibát talál, kérjük, legyen szíves azt a főoldalon alul található Hibás adat bejelentése pontban jelezni.
Kollégáink a hibás adatot javítják rendszerünkben.
Mikor történik a számlázás?
Miután bejelenti hirdetési szándékát, egy hirdetési szakember felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy kitöltse a regisztrációs szerződést és a számlát postázzuk Önnek.
Mit tegyek, ha a számlázással kapcsolatban kérdésem, problémám van?
Kérjük vegye fel a kapcsolatot a számviteli osztályunkkal +361 302 8057, és mi szívesen válaszolunk kérdéseire.
Hogyan tudom frissíteni az adataimat?
Ahhoz, hogy a változásokat átvezessük és frissítsük az adatlapját vegye fel a kapcsolatot velünk az oldal alján található Hibás adat bejelentésére klikkelve, ezenkívül még e-mailben: info@yellowpages.hu vagy +361 302 8057-es telefonszámon is állunk rendelkezésére.
Mikor lesz a hirdetésem aktív az oldalon?
Miután elvégezte a regisztrációt, az egyik üzletkötőnk felveszi Önnel a kapcsolatot a hirdetési adatokért, amit Önök YP honlapján megmutatni szeretnének, elkészült a hirdetése jóváhagyása és a regisztrációs szerződés aláírása után válik aktívvá a hirdetése.